Ofte stillede spørgsmål om IT og systemer på RMC

Der ydes kun support til udstyr og IT købt og forvaltet af RMC. Skyldes udfordringen en privat pc/telefon, er det brugerens eget ansvar at få det fejlsøgt og løst.

I de fleste tilfælde er det RMC’s it-leverandør, Statens IT (SIT), som skal kontaktes om problemløsning på udstyr og systemer som RMC forvalter.

Kontakten foregår direkte mellem SIT og den berørte bruger. Ved henvendelse skal fastansatte opgive eget B-nummer, mens studerende og timelærere skal opgive det fælles B-nummer B141226. Andre eksterne brugere (kursuslærere, gæster) kan ikke anmelde fejl til Statens IT, men skal i stedet henvende sig til administrationen eller Udlån.

SIT kan kontaktes på 72 31 00 01

Mandag-fredag 7-23
Lørdag, søndag og helligdage 8-23

Wifi og internet på RMC

Print

Office 365

Asimut